„Ravnoteža poslovnog i privatnog života odnosi se na sposobnost zaposlenika da održavaju zdravu ravnotežu između svojih radnih uloga, osobnih obaveza i obiteljskog života. Istovremeno je vrlo važno dati menadžeru / poduzetniku priliku koja mu može pomoći da ostane spreman za posao kao i njegovi zaposlenici koji bi također trebali uravnotežiti svoj život.
Ako je zaposlenik zadovoljan svojim zanimanjem, poslom i radnim mjestom, to će se pretvoriti u blagodat svake tvrtke. Ljudi obično ne vide poslovnu osobu kao onu koja uspješno upravlja i profesionalnim i osobnim životom, bez nekih kompromisa. Budući da je pozicija poduzetnika s mnogo odgovornosti, bit će teško uravnotežiti posao i privatni život.
Rezultat loše ravnoteže između posla i osobnog života ne utječe samo na zaposlenike, već utječe i na tvrtke u kojima rade. Stres zaposlenika može se povećati do razine izgaranja (burn-out), što rezultira nižom produktivnošću na poslu, većim potencijalom za zdravstvene probleme povezane sa stresom i izostanak s posla, a povezani troškovi se prenose na tvrtku. Uz sve to, zaposlenici mogu imati i loše private odnose, ali i sa suradnicima, te smanjeno zadovoljstvo poslom. Dakle, važno je održati profesionalizam.
Bez dobre suradnje nije moguće unijeti zadovoljstvo u život zaposlenika, jer ako su oni uznemireni i rade pod velikim opterećenjem neće moći dati puni doprinos svojoj tvrtki i poslovanju, što tvrtki ne donosi korist. Zadovoljstvo zaposlenika u njihovom osobnom životu i njihova sposobnost ispunjavanja osobnih obveza uvelike utječe na njihov uspjeh u radu, što uvelike koristi svakoj tvrtki. Pomaganje zaposlenicima da postignu dobru ravnotežu između poslovnog i privatnog života povećava zadovoljstvo radnim odnosom, povećava njihovu odanost poslodavcu i pomaže poslodavcima u postizanju dugovječnosti u karijeri.
Ravnoteža između poslovnog i privatnog života neće samo povećati produktivnost radne snage, već će povećati i zadržavanje osoblja te smanjiti troškove. Dakle, iznimno je važno uravnotežiti poslovni I privatni život, koji pomaže menadžerima / poduzetnicima da ostanu sposobni za posao i izbjegnu zdravstvene probleme ".
S mojim poštovanjem.
Dr. Md. Sabur Khan
Drugi Potpredsjednik Udruženja sveučilišta Azije i Tihog oceana (AUAP)
Predsjednik Međunarodnog sveučilišta Daffodil (DIU) i Edukacijske mreže Daffodil (DEN)
1.000+ zaposlenih, 20.000+ studenata iz 20+ zemalja
Šef Michael globalno mijenja uvid djece u prehranu kroz "Dječju mrežu kuhanja" pomažući im da se hrane zdravije.
Kao diplomirani kuhar Američkog kulinarskog instituta, Michael McDermott kuhao je za slavne osobe poput Jackie Onassis, Julia Child, Elizabeth Taylor i Malcoma Forbes. Njegova strast je educirati i osnažiti djecu i njihove obitelji o prehrani i hrani.
Osnivač je i izvršni producent Dječje mreže za kuhanje TKCN LIVE na ZABAVAN multimedijski način pristupa hrani, zdravlju i wellnessu, edukaciji. TKCN proizvodi sadržaj djeca za djecu i njihovu zajednicu.
PREUZMITE BESPLATNO:
DJEČJA MREŽA ZA KUHINJE – TKCN LIVE TKCN COOKBOOK for FREE!
„HEALTHY LIVING BY IBD može transformirati živote sljedeće generacije u Europi rješavanjem pretilosti. Za razliku od svojih konkurenata, nudi cjelovito 3600 rješenje i ono koje se može održati tijekom vremena za postizanje stvarnih i trajnih rezultata “, kaže Marc. „Vjerujem u podršku poduzetncima početnicima koji mogu uspješno provesti novo razmišljanje iz teorije u praksu i koji imaju potencijal generirati mjerljiva poboljšanja u kvaliteti života. HEALTHY LIVING BY IBD već je na tom putu i uzbuđen sam što vidim kamo ide dalje. "
Marc je jedan od osnivačke ekipa Globalne poduzetničke mreže, posvećene stvaranju novih radnih mjesta, poticanju inovacija i jačanju gospodarskog rasta.
Sada djeluje u više od 170 zemalja. Marc je trenutno predsjedavajući GEN UK.
Marc također razumije kako zanimljiva priča o brandu ima snagu za izgradnju povjerenja i privlačenje kupaca. Njegov rad stručnjaka za komunikaciju, obuhvaća strategiju brenda, identitet marke i kreativno predstavljanje kroz različite medije. Marc pomaže tvrtkama od poduzetnika početnika do međunarodnih brendova da rastu i ojačaju odnose sa svojim kupcima. Njegovi klijenti uključuju marke iz širokog spektra sektora, uključujući UEFA Ligu prvaka, CNN, Virgin Active, Heineken, Svjetski kup za beskućnike, Nike i BBC.
iva@ibd.com.hr
+385.98.329.299
1. prilaz I.L. Ribara 8, HR-51266 Selce